Subject: Vs: Eesti Advokatuur palub abi (pilveteenuste turvalisus)
From: "ria uldmeil" <[email-masked]>
To: "info - RIT" <[email-masked]>
Cc: "Merit Aavekukk-Tamm" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 13:39:42 +0300

Tere

Vastavalt pädevusele saadame edasi Riigi Infosüsteemi Ametile saabunud
päringu.

Lugupidamisega

Riigi Infosüsteemi Amet

Saatja: Merit Aavekukk-Tamm <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 2. mai 2025 11:09
Adressaat: ria uldmeil <[email-masked]>
Teema: Eesti Advokatuur palub abi (pilveteenuste turvalisus)

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere

Eesti Advokatuur avalik-õigusliku juriidilise isikuna palub RIA-lt abi –
kas Teil on juhendmaterjale pilveteenuste kasutamise osas (teenusepakkuja
hindamine, riskide hindamine jm)? Hetkel ei leidnud RIA kodulehelt.

Advokatuur sooviks nimelt advokaadibüroodele anda soovitusi pilveteenuste
turvalise kasutamise osas. Büroodel üldjuhul puuduvad infoturbe eksperdid,
kes oskaks hinnata turvalisust või teha riskide hindamist. Pilveteenused
on aga teadupärast laialdaselt kasutusel ning bürood töötlevad nende kaudu
konfidentsiaalset informatsiooni (kliendisaladus) ning kuna advokaat on
kohustatud klienti puudutavat infot konfidentsiaalsena hoidma, siis on
vajalik igakülgselt võimalikke riske hinnata.

Olen tänulik info eest.

Lugupidamisega

 Merit Aavekukk-Tamm

 jurist

 Eesti Advokatuur

  Kentmanni 4, 10116 Tallinn
  Tel 697 9253

   <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

              <http://www.advokatuur.ee/>
<https://www.facebook.com/advokatuur/>
<https://www.linkedin.com/company/estonian-bar-association>